Új évi fogadalmam: Idén kipihent leszek!

Korábban sokat írtunk már arról, hogy mivel is segíthetjük elő a nyugodt éjszakai pihenést.
Annak, hogy fáradtan ébredünk reggelente, az oka könnyen lehet, hogy rossz párnát választottunk, egy egyszerű párnacserével akár meg is oldható a probléma.
A párnák többsége túl puha és lapos, ezek sajnos nem támasztják meg a nyakat. Ráadásul, ahogy alvás közben testhelyzetet váltunk, megváltozik a párna formája, ekkor már nem tudja biztosítani a megfelelő alátámasztást.
Egy jó párna igazodik a fej és a nyak alakjához, enyhíti azokat a pontokat, ahol nyomás érezhető – így tökéletesen pihenhetünk.
Az anatómiai párna megfelel ezeknek a kritériumoknak, mert felveszi a test alakját, így nyugodt, pihentető alvást biztosít.
Nem okoz megerőltetést az izmoknak, fájdalmat a gerincnek és a hátnak. Súlyelosztásnak köszönhetően elősegíti a nyugodt alvást, alátámasztja a nyaki gerincet, ellazítja a kötött nyaki izomzatot, csökkenti vagy elmulasztja a nyak-, váll- és hátfájást. A napi stressztől megkeményedett hát- és vállizmokat megszabadítja a feszültségtől, megszünteti a fájdalmas nyomás pontokat.
Előnyei közé tartozik még, hogy jelentősen csökkentheti az éjszakai forgolódások és mozgolódások számát, így mélyebb alvást biztosít használója számára.

A hullámos kialakítású anatómiai párnák azoknak jók, akik előnyben részesítik a háton, illetve oldalukon való alvást. A két domborulat közül a magasabbik oldalt fekvéshez megfelelő, az alacsonyabbat háton fekvőeknek tervezték. Egy anatómiai párna tökéletes választás azok számára, akiknek egészségügyi okokból vagy a munkájuk természetéből kifolyólag keményebb párnára van szükségük.

Tekintse meg Billerbeck anatómiai és speciális párna kínálatunkat