Képtelen vagy reggel időben felkelni?

Az ébredés utáni néhány perc a kritikus, amikor eldől, hogy ebből most felkelés vagy továbbalvás lesz.

Hogyan tudunk erre a néhány percre előre felkészülni?

1. Külső motiváció

Elég hatásos, ha van egy rajtünk kívül álló személy, aki miatt fel kell kelni.

  • Ha tényleg nem akarjuk felébreszteni az egész lakóközösséget,legalább az ébrestőóra kikapcsolása miatt fel kell kelnünk.
  • Beszéljünk meg valamilyen találkozót reggelre.

2. Még ezt megcsinálom, utána visszafekszem

Csak egy dologra koncentráljunk, mielőtt visszafeküdnénk még egy kicsit. Egy ilyen művelet (zuhany, ivás, evés) már általában ki tud zökkenteni a kritikus néhány percből.

3. Előkészített tárgyak

Minél kevesebb döntéshelyzet van reggel, annál jobb.

4. Az ébresztő helyes beállítása

Pontosan akkorra állítsuk be az órát, amikor fel kell kelni. Így kisebb a “szundi” gomb kísértése.

5. Ok, ami miatt érdemes felkelni

Elalvás előtt érdemes végiggondolni, hogy mi az, ami miatt érdemes felkelni másnap.

6. Reggeli edzés

Brutálisnak tűnhet egyeseknek a reggeli jóga vagy futás gyakorlata. DE: ha egyszer hozzászoksz rá fogsz jönni, hogy nincs az a kávé, ami jobban beindítana reggel, mint a testmozgás.